Постинг
15.10.2020 16:47 -
В специализиран автомобил като този сме готови
В специализиран автомобил като този сме готови да се примирим с няколко компромиса - 2 септември 2020 г.
Колкото повече време прекарвам с Jeep Wrangler, толкова повече му се наслаждавам. Сега той се представи с новия Land Rover Defender и Mercedes-Benz G-Class и се появи с високо вдигната глава.
Но точно толкова хубав, колкото и денят, прекаран в кариерата, беше за мен, оставяйки предните два тарга на таргата за дълго пътуване до дома, прозорци надолу, опитвайки се да издуха част от праха от интериора, при ярко вечерно слънце . Щях да имам още по-добро време, ако бях свалил целия покрив за целия ден, преди да изляза от къщата онази сутрин - процес, който включва осем болта T50 torx и около пет минути - но имаше шанс за гръмотевични бури и докато двата тарга панела могат да се съхраняват на борда, основната покривна конструкция не може.
Премахването на тарга панелите създава известна турбуленция, тъй като въздухът няма къде да отиде, когато стигне до задното стъкло, но отпадането на задните стъкла, както и челата, го поддържа поносимо. Не се съмнявам, че щеше да ми е по-удобно в Defender или G-Class, но предполагам, че се забавлявах повече в Wrangler.
С течение на времето започвам да мисля за Jeep като за спортна кола или друга специализирана кола: те имат своята област на опит, където превъзхождат, а през останалото време имат компромиси заради това.
Като ентусиаст мога да живея с тях. При Jaguar F-Type може да има недостиг на място за багаж. В Jeep това е по-грубо пътуване по пътя, известна неточност на управлението, по-високи нива на шум и покрив, който се разпада, сякаш седите в палатка, когато вали. Този шум е чужд, но мил, като да бъде буден от хъркането на котката.
Върнете се в началото
Нашият троен тестов ден беше първият път, когато заредих напълно джипа с комплект и се оказа доста практичен. Подглавниците на задните седалки, разделени на 70/30, могат да се свалят отделно, за да се подобри видимостта отзад. А в багажника има 12V контакт, плюс вътрешен контакт и два USB порта в задната кабина, всички екранирани, за да ги предпазят от прах или мръсотия. Тази кола наистина разбира своята роля в живота.
Колкото повече време прекарвам с Jeep Wrangler, толкова повече му се наслаждавам. Сега той се представи с новия Land Rover Defender и Mercedes-Benz G-Class и се появи с високо вдигната глава.
Но точно толкова хубав, колкото и денят, прекаран в кариерата, беше за мен, оставяйки предните два тарга на таргата за дълго пътуване до дома, прозорци надолу, опитвайки се да издуха част от праха от интериора, при ярко вечерно слънце . Щях да имам още по-добро време, ако бях свалил целия покрив за целия ден, преди да изляза от къщата онази сутрин - процес, който включва осем болта T50 torx и около пет минути - но имаше шанс за гръмотевични бури и докато двата тарга панела могат да се съхраняват на борда, основната покривна конструкция не може.
Премахването на тарга панелите създава известна турбуленция, тъй като въздухът няма къде да отиде, когато стигне до задното стъкло, но отпадането на задните стъкла, както и челата, го поддържа поносимо. Не се съмнявам, че щеше да ми е по-удобно в Defender или G-Class, но предполагам, че се забавлявах повече в Wrangler.
С течение на времето започвам да мисля за Jeep като за спортна кола или друга специализирана кола: те имат своята област на опит, където превъзхождат, а през останалото време имат компромиси заради това.
Като ентусиаст мога да живея с тях. При Jaguar F-Type може да има недостиг на място за багаж. В Jeep това е по-грубо пътуване по пътя, известна неточност на управлението, по-високи нива на шум и покрив, който се разпада, сякаш седите в палатка, когато вали. Този шум е чужд, но мил, като да бъде буден от хъркането на котката.
Върнете се в началото
Нашият троен тестов ден беше първият път, когато заредих напълно джипа с комплект и се оказа доста практичен. Подглавниците на задните седалки, разделени на 70/30, могат да се свалят отделно, за да се подобри видимостта отзад. А в багажника има 12V контакт, плюс вътрешен контакт и два USB порта в задната кабина, всички екранирани, за да ги предпазят от прах или мръсотия. Тази кола наистина разбира своята роля в живота.
6 задачи през които избраните трябва да ...
Американски старжурналист: В Украйна кон...
За травеститите и хората!
Американски старжурналист: В Украйна кон...
За травеститите и хората!
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 1
Архив